Çirkin Görünen İkonlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Çirkin Görünen İkonlar
Arkadaşlar menüyü genişlettikten sonra icon değiştirici ile değiştirdiğim ikonlar çok çirkin duruyor bu konuda yardımcı olabilecek biri varmı..



ayrıca bu ikonları da iphonedaki gibi düzgün bir hale getirebilirmiyiz , teşekkürler


 
menü genişletmeyi nasıl yaptın kardeş ?
 

emreli01

Üye
harbiden ya bu menü düzeni nasıl yaptınz ? bizlerede solesen menü düzeni lazım oturaklı buda çok güzel olmuş
 
aynen aynı sorun bende de var iğrenç oldu iconlar
 
ya bunun sis dosyası falan yok mu ya
 
menü genişletilince hiçte güzel olmuyor
 
    Konu Sahibi
sanırım çözümü kendim bulmam gerekecek
 

_ardaa

Üye


bu adresten elinde ki ikonları belle ikonu yapabilirsin, sonra icon chager ile değiştirirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...