Cinema3D türkçesi sadece maxicep.com'da

ayıpsın kardeşim sen yeterki böle paylaşım yap? bütün yorumlar senin dir hadi sana kolay gelsin ne diyim hehe

MEC LEİRAS
 

LUBUOGUZ

Üye
Çok güze bir uygulama emeğine sağlık..
 

kurt bey

Üye
teşekkürü sitem ederek aldıkdan sora ne anlamaı varki. ben 2 yıldır paylaşım yapıyorum bu sitede daha hiç bi konuma teşekkür gelmedi die seninki gibi bişi yazmadım. sen paylaşımını yaparsın gerisi diğer üyelere kalmıştır.
 

Sitedeki paylaşımlar güzel bu yüzden bu sitedeyim bu uygulamayı türkçeye çevirene kadar günlerce uğraştım ve sitede paylaştım konuya 80 kişi girmiş hiç yorum yapılmamış o kadar emeğin sonrasında insan önemsiz bir dosyayla günlerce boşu boşuna mı? uğraştım diye kendi kendine soruyor
önemli olan iki satırla teşekkür yazılması değil yorum yapılmaması...
 

danger03

Üye
emeğine sağlık paylaşım içinde teşekkürler
 

ysatxE

Üye
emeğe saygı kardeşim çok güğzel olmuş
 

GaNZa

Üye
Eline sağılık Teşekkürler
 

zuraf.58

Üye
slm program icin sagol kardes birde haritayi cizeninde eline saglik guzel cizmis
 
arkadaşlar bir kaçınız bana cevap yazsın yoksa programları indiremiyecekmişim. cümlenize selamlar güzel bir paylaşım olacak inşaallah!
 

kovboy

Üye
Teşekkürler Kardeş