Çin malı n96 msn

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Çin malı n96 msn
Çin malı Bir n96 tım var avea internet paketine aboneyim cepten msn ye girmek istiyorum ebuudy kullandım ama verim almadım telefona çeşitli msn programlarından atsam nasıl atabilirm ve nasıl kurabilirim
 
Tepkiler: zya_kul

rapchi55

Üye
sende msn programı vrsa ban ver bn sana anlatırım ama msn ebuddy olmaycak dierlerinden .mrp yada nes uzantılı olcak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...