Cim Bom'a Arap Sermayesi

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Cim Bom'a Arap Sermayesi


G.Saray'ın yeni sezonda forma sponsoru Fly Emirates olacak.


G.Saray'a piyango vurdu. Bu sezon sonunda Türk Telekom ile forma anlaşması sona erecek olan Sarı-Kırmızılılar dünyaca ünlü havayolu şirketi Fly Emirates ile anlaştı. G.Saray, bu anlaşma ile birlikte senelik 10 milyon euro kazanacak. 5 yıl sürecek anlaşmada Cim Bom'un kasasına 50 milyon euro girecek.

Daha önce dünya kulüpleriyle anlaşma yapan Fly Emirates, şu an Arsenal, Milan, Paris Saint Germain, Hamburg, Olympiakos ve Real Madrid'in sponsorluğunu yapıyor. Havayolu şirketi, yeni sezonda sponsoru olduğu kulüp sayısını G.Saray ile birlikte 7'ye çıkaracak.
 

Buğra

Admin
Acaba bizim Fener ne yapacak ama bizim sözleşmelerin bitmesine daha var diye biliyorum
 

Oğuzhan

Üye
Bu araplar bir de bizim takimlari satin aldalar... Paso ingiliz fransiz takimlaribi aliyorlar azicikta bizim takimlari alsinlar
 

osicik

Üye
başkanı bu yüzden seviyorum adamın para işlerine kafa çalışıyor transferlerde bile çok para veriyor ama daha fazlasını kazandırıyor... sadece şampiden bu sene 40 milyon euro kazandık şaka gibi müthiş para....
 

Aynen ya... Adam açıkgöz. Nerde para var hemen buluyor. Bu paralarla iyi bir transfer yapsa bari.
 
harika olmuş çok yakışmış...
 
Iyi ki bu yil almamisim formayi