İyi günler derslerim nedeniyle forumu bırakmak zorunda kalmıştım. Şimdi konuya gelelim. Elimde Asus Fonepad me371mg modeli vardı ve ben buna root attım fakat cihazı kapatıp açtığımda açılmadı yani önce asus logosu geldi ve ardından beyaz usb simgesinde kalakaldı ve şu anda droidboot menüsünü de açamıyorum. Sizce bu nasıl düzelebilir ??
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
1- Güç düğmesine basılı tutup cihazı kapatın.
2- Ses + ve Güç düğmesine aynı anda basın cihaz açılıncaya kadar bekleyin. güç düğmesinden elinizi çekin ve recovery menünün gelmesini bekleyin.
3- Recovery Menü gelince 4. sırada olması lazım En son açılan LOG diye bir seçenek var. seçip power’ a basın. Reboot diyin.
Bir ihtimal işe yarayabilir.
1- Güç düğmesine basılı tutup cihazı kapatın.
2- Ses + ve Güç düğmesine aynı anda basın cihaz açılıncaya kadar bekleyin. güç düğmesinden elinizi çekin ve recovery menünün gelmesini bekleyin.
3- Recovery Menü gelince 4. sırada olması lazım En son açılan LOG diye bir seçenek var. seçip power’ a basın. Reboot diyin.
Bir ihtimal işe yarayabilir.
Yok hocam işe yaramıyor, direkt bu usb resmine atıyor beni
recovery menü açılmıyor yani açılsa zaten sd carddan orjinal firmware e geri döneceğim ama olmuyor.