Cihaz hackleme hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Cihaz hackleme hakkında
Arkadaşlar cihazı hack yapmak niyetindeyim. Ama aklıma takılan şeyler var. Cihaz garanti dışı kalırmı? İstediğimiz zaman hacki yok edebilirmiyiz? Yok edebiliyorsak nasıl ediyoruz? Şimdiden teşekkürler.
 

qsaw

Üye
Sanırım belle yüklediğiniz için soruyorsunuz çünkü anna varken bu tür konular defalarca açıldı.Ama bellede de aynı kuralar geçerli forumu araştırın.Yeni Konu Açmadan Bakın konusunuda okumanızı tavsiye ederim.
 
    Konu Sahibi
Hayır telefonum 603 belle yani direk belle ile geldi. Aklıma takılan sorular ile ilgili bilgi veren bir konu bulamadım.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yardım edebilecek yokmu?
 
Cihazı hack'lediğin zaman garanti dışı kalır. Evet istediğin zaman hack'i kaldırabilirsin. Diğer sorularını bekliyorum.
 
Kardeş garanti dışında kalmaz bu 1 Hackledikten sonra kaldırmak istemezsin neden daha önce kurmadım dersin buda 2 başka birsey var mı sormak istegiğin bildigim kadarı ile yardımcı olayım istersen..
 
Arkadaşlar yardım edebilecek yokmu?

Duyduğuma göre tel hackleyken garanti kabul etmiyor telefonu. Ama hacki kaldırabilirsin. Nasıl diorsan:hard format. Kesinlikle hack kalkar. Telefonunun servislik bir işi olursa önce hard format yap öyle gönder. Ama genede garantinin hackli telefona birşey diyeceğini sanmıyorum. Çünkü garanti kurallarına göre,kendin flaş atarsan garanti gider. Heleki atarken kapanırsa bida açılmazsa garanti yapmıyormuş. Benim arkadaşımın çöktü. Servise birlikte gönderdik. Düzelmiş şekilde geldi. Yani sonuç olarak net b.r şey söylenemez. Ama hard format eski haline getirir, rahat ol
 
Kardeş garanti dışında kalmaz bu 1 Hackledikten sonra kaldırmak istemezsin neden daha önce kurmadım dersin buda 2 başka birsey var mı sormak istegiğin bildigim kadarı ile yardımcı olayım istersen..
Garanti dışı kalır fakat servislik bir durum söz konusu olursa hardformat atar ve orjinal belle dosyaları yüklenir. Diğer konuda sana katılıyorum niye daha önce hacklemedim diyede düşünür bence.
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
hackle gitsin arkadaşım bi hard format atarsın servise vermeden bişeyi kalmaz
 
Ben dedim bak hrkes aynını diyo. To be relax
 
Hack sız telefon bahtsız telefon
 

covar

Üye
telefonu hacklemediğin sürece coğu programda sertifika hatası verir hacklemek istiyosan dediklerimi yap hackle telefonu
1. Öncelikle NortonSymbianHackLDD.sis uygulamasını yükleyin.
2. Uygulamayı başlatın.
3. Sırasıyla Seçenekler - AntiVirus - Quarantine list deyin.
4. Seçenekler - Restore All deyin ve gelen "Do you really want to restore this entry from quarantine?" sorusuna Evet deyin.
5. Uygulamadan çıkın ve uygulama yöneticisinden Symantec Symbian Hack'i kaldırın.
6. RomPatcherPlus_3.1_LiteVersion.sisx uygulamasını telefon hafızasına kurun.
7. Uygulamayı başlatın ve sırayla Open4all ve Installerserver'in üstüne gelip Options - Add to auto deyin. Garanti olsun diye telefonu kapatıp-açın. İşlem tamamdır.
- Open4all for access to file system
- Installserver for installing any unsigned applications ( if red cross - get installserver.exe here )
Set patches to auto if needed (Options - Add to auto)
 
Yav aga bu Orjinal Belleye Hack yapamadım ben ya Anna da Ağlatıyordum telefnu nerdeyse şimdi o bana bakıyo ben ona :S
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Çok Teşekkür Ediyorum. Yani Formatladıktan Sonra Servis Bişey Demez Dimi. Bu Arada Soft Format Ne Oluyor ve Soft Format Atınca Hack Gidiyormu ?
 
Arkadaşlar Çok Teşekkür Ediyorum. Yani Formatladıktan Sonra Servis Bişey Demez Dimi. Bu Arada Soft Format Ne Oluyor ve Soft Format Atınca Hack Gidiyormu ?
Soft format fabrika ayarları diyelim. Hard format ise hiç bir uygulama yüklenmemiş hali diyelim ilk aldığın hali yani...
 
    Konu Sahibi

Soft format fabrika ayarları diyelim. Hard format ise hiç bir uygulama yüklenmemiş hali diyelim ilk aldığın hali yani...
peki soft format atınca hack gidiyormu ?

----------Eklendi @ 19:14:32 ---------- Yazıldı @ 17:32:07 ----------

Arkadaşlar telefonu hackledim saolun
 

f_conq

Üye
Merhaba bende az önce hackledim telefonu servislik durum olurda geri dönmek istersem hard format atılması gerektiğini söylemişsiniz. Hard formatın telefona herhangi bir zararı olur mu? Telefon kutudan ilk çıktığı haline mi döner? Birde format atmazsak servis nasıl anlıyor acaba hack olayını. Teşekkürler cevabınız ve sabrınız için...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...