Championship manager 2014

neco2233

Üye
    Konu Sahibi
Championship manager 2014
Arkadaşlar Championship Manager oyununu hangi program ile güncelleyebilirim bilen varsa yazsım oyunu yapıcam hazır transfer sezonuda bitti .
 
Hex editör ile
.jar ı winrar ile aç ordaki dosyaları hex editöre at orda ki dosyalardan biridir isimlerinden çıkarırsın dosya içinde yazar kadrolar anlarsın iyice bak
 
rgb kodlarından anlıyorsan yaparsın
 
Crysis_isa ya mesaj at hex editör oyun türkçeleştirme diye o sana videosunu atsın onda videosu var
 
​Kardeşim destekliyorum seni güzel bi oyun yapta şu zamanlarda iyi bi oyun görelim
 
320x240 oyunun linkini bana atarmısın bende yapmaya çalışıyım oyunu
 
Biri hex editörü anlatabilir mi veya videoda olabilir.
 

Skymich

Üye
Siz bana transferler, kadroyu ve 320x240 lınkını atın yapmaya calısıym
 
Nasıl yani tek tek bütün takımların transferlerini mi yazıcaz
 

Skymich

Üye
Vıdeo siındı qfs.mobıde. O yuzden vıdeoyu sıze veremıyorum. Fıfa 14 e bakarak yaparım kadroları. Siz bana 320x240 lınkını atın
 

Skymich

Üye
PC de sadece Hex Edıtor tr karakter kullanım vıdeosu var. Başlangıç egıtımı yok

- - - Eklendi - - -

Zaten yaptımmı 2 ekrana bır yaparım
 

Skymich

Üye
Yalnız bana verecegınız link 2011 e felan edıtse o iş olmaz
 
​Ben link bulamadım bulan varsa yazsın arkadaşlar
 

ama 2010
 
​Kardeşim 2013 nerde olsun çıkmadı ki o