cfw uygulama gömme yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
cfw uygulama gömme yardım
arkadaşlar bilen biri cfw ye uygulama gömme işini anlata bilirmi konu olarak resimli falan ?
 

ANIL

Admin
Sis dosyasını siscontents ile parçalıyorsun klasör halinde çıkıyor zaten isimlerine göre cfw içine atıyorsun.
 

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
hangisi dostum rofs 3 mü rofs 2 mi rofs 2 ye bişey attıgımda telefon açıkmıyor sürekli başlama yerinde kalıyor
 
rofs2ye atman lazım core kilidinin kırılması lazım tabi
 

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler yardım için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...