CFW atma sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byibo

Üye
    Konu Sahibi
CFW atma sorunu
arkadaslar ben forumda verilen konulara baktım ama gerekli yardımı goremedim tam olarak

sırasıyla navifirmden indiridğim dosyları c:/program files/phoenix/porducts/RM-356 ve
c:/probram files/common files/datapackage/nokia/products/RM-356 klasorlerine kopyalıyorum ve hackli cfwleri her iki yoluda atıp değişriyorum jaf ile atıorum işlem bittğinde done yazısı çıkıor ama local modeyi değiştirp normal mode yi tıkladğım zaman telim bidaha açılmıorr sorun ne olabilir acaba ? bilen varsa lütfen yardım edebilir mi ?​
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
kardeş jaf ı offline modda kullan ve 2 kere done yazınca işlem tamam normal moda falan alma biraz bekle tel açılır
 

byibo

Üye
    Konu Sahibi
yok hayır zaten offline konumunda atıyordum fajla ama işlem bittiğinde done yazısı bi tane çıkıorr ve oyle kalıo sonra normal modeyi seçtiğim zaman telefon kapanıo bidaha açılmıorr?
anlatabilirmisiniz adım adım sorun nerde lütfen ?
 
telefon otomatikman açılır zaten normal moda geçirmeye gerek yok bende böyle en azından
 

byibo

Üye
    Konu Sahibi
ya cok denedim ama bana bu hangi klasordeki dosyalarla hackli cfwyi degistircez bunu bilmiorum arkadaslar
 
yaziLim hangisi ? c6 fw'si mi yoksa orJnaL 5800 mi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...