Cepten Cebe Mesaj Bedava

ploders

Üye
Bence çok Iyi Ama Düşünün Bir Msj Gelior Ve Telefon Durmadan çaliyor .............
(zaten Msj Olayini Bile Kullan Miyorum Alo Deyip Ayni Kontürü Harciyorum Okudu Okumadi Sikintisi Yok ( Kampanyalar Hariç))
 
beyler bide a harfi için 1 tane b harfi için 2 tane c için 3 tane falan çaldırıyo heralde

160 tane z yapıp gönderdiğinizi düşünün
 

dismo

Üye
beyler bayanlar bu benim ilk grişim ihtiyacım olan şeyleri bulamadım bile ama en önemlisi buldumu nasıl pc ye indireceim bana cevap yazan olursa çok memnun olucam
 
emeğine sağlık ama uzun iş gerçektende
 
paylaşımm güzell dostum ama bunla ugrasmaya gerek yok wala ya
 

leony510

Üye
bu paylaşım için saol ama uzun hikaye be morfiuss
 

Dawn

Emekli Yönetici
güzel eline saglık ama bence sms cok daha kolay eline saglık
 

furkano

Üye
paylaşım için sağol ama bencede gereksiz bir program..
 

eyypshmc

Üye
eski bir program....bunun yerine gprs üzerinden otalama 200 sms e 1 kontor yiyen cellity i deneyebilirsiniz.ben denedim..ama reklam işini biraz abartmış olduğunu gördüm.en iyisi operatörlerin kendi verdikleri reklamsız smsler...
 

new_spy

Üye
süper teşekkürler SAOL
 

safakk

Üye
yakında aramalarıda beleşe getiren bi program çıkarsa hiç şaşmam