Bence çok Iyi Ama Düşünün Bir Msj Gelior Ve Telefon Durmadan çaliyor .............
(zaten Msj Olayini Bile Kullan Miyorum Alo Deyip Ayni Kontürü Harciyorum Okudu Okumadi Sikintisi Yok ( Kampanyalar Hariç))
beyler bayanlar bu benim ilk grişim ihtiyacım olan şeyleri bulamadım bile ama en önemlisi buldumu nasıl pc ye indireceim bana cevap yazan olursa çok memnun olucam
eski bir program....bunun yerine gprs üzerinden otalama 200 sms e 1 kontor yiyen cellity i deneyebilirsiniz.ben denedim..ama reklam işini biraz abartmış olduğunu gördüm.en iyisi operatörlerin kendi verdikleri reklamsız smsler...