cepte mp3 kesme programı

neslein

Üye
bu program süper bişey bende var istedigin sarkıyı kesebiliyorsun paylastıgın için saol
 
saool dostum fakat bu program 6600 da çalışmıyo 6630 vs... demi çalışıyo
 

hafrix

Üye
arkadaşım ellerine sağlık ama ben 3230 da deniyorum program açılmıyor ne yapmam lazım yardımcı olursan sevinirim .ama yinede emeğine teşekür ederim.
 
Programın ismi "mp3 kesme programı" mı acaba ? Keşke normal adını yazsaydın
 

dostam

Üye
teskkürler sagolun
 

guns082

Üye
6680 de program acılır gibi oluyor ancak menuye geri dönüyor yani calışmadı
 
teşekkürler güsel paylaşım klavye tutan ellerinize saglık