Cepte Half-life

.Wad dosyaları war rar 'ın içinde Wad ne yaw
 
Süper Bir Oyun Bu ya. Tam Ardığım oyundu. Teşekkürler Kardeş.
Ellerine Sağlık...
 

askbesk

Üye
saol kardeş çok güzel oyun saol
herkese verecek bi cevabım vardır önce söylenene bakarım lafmı diye sonra söyleyene bakarım adam mı diye
 
cok iyi paylasim umarım resim de gorundugu gibidir
 
görüntü güzele benziyor indiriyorum tşkrler emeğe saygı
 

ugur12

Üye
paylaşım için tşkkkkkkkk
 

Tugman

Üye
multiplayer de var mı bari
 
emeğine sağlık...................
 

sonbela

Üye
genelde yorumları okuyup oyun yada prog indiriyorum insallah güzeldir gerci oyun oynama gibi boş vaktim yok ama olsun
 

cross77

Üye
teşekürler

--------------- Ekleme ---------------

inşallah resimdeki gibidir
 
saolasın dostum da bunun jar dosyası yokmu bende sis açmıyor