Faturasız Cepneti android telefonlarda kullanan var mı ?

    Konu Sahibi
Cepneti android telefonlarda kullanan var mı ?
Cepneti android telefonlarda kullanan var mı.Hızından memnun musunuz.Hangi telefonlarda kullanıyorsunuz ?
 

Halit O.

Emekli Yönetici
ben su hepsi paketini kullaniyorum 2gb net paketi 3g de guzel hizli fakat 3g olmayinca cekilmiyor bazen 3g de fazla kasiyo sebekeden kaynakli telefonum lg p705 optimus l7
 

phasan

Üye
Yenı abone alımı yok vodafon fa sınırsız ınternette yok
 
Eski aboneyim, ancak sınırsız olduğu için çok yavaş
 

phasan

Üye
Butun sınırsız hatlar yavaş
 

phasan

Üye
Her hat hızlı 3g de ama 3g kotası bıttımı cok yavaşlıyor hatlar
 
cepneti kullanıyorum telefonum galaxy wonder.gayet güzel herşey.mesela mobil facebook uygulaması on saniyede yükleniyor
 
dediklerim kota bittikten sonrası
 

phasan

Üye
Zaten mobil sitelerde sorunsuz acar
 

phasan

Üye
Onu bılmıyorum ios hıc begenmıyorum facebook uygulamasını kasıyor
 
iphone 5 te sorun yok indirme yapnadığın sürece
 
Bende sorun yok 2-3 mbit hızım var. 5 aydır kullanıyorum.
 
Tepkiler: BoykaYuri