Cep telefonu hakkında.....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
Cep telefonu hakkında.....
arkadaşlar telefon nasıl kasar yani menulerde gezeken kasmasını istiyorum yani delirmesini istiyorum nasıl olacak tabi delirdikten sonra düzelmesi lazım bi yardım edin acilll :S

upupupupup

--------------- Ekleme ---------------

hadi ama

--------------- Ekleme ---------------

26 gösterim ve 1 cevap yokmuuuuuu
 

Utku

Üye
hatalı üretimdir...n8 ise garantiye yolla
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim telefon sağlam ama delirmesini istiyorum bi süre napacaz
 

pRime.

Üye
güldürdün beni ya
Napcaksın kasan telefonu. Çok kasmasını istiyorsan açarsın bir sürü program oyun, açarsın interneti, açarsın bi tane video böyle sonuç alırsın belki ama N8 C7 veya C6-01 ise bahsettiğimiz cihazlar baya uğraşman lazım. Hadi kolay gelsin
 
tam tersi n8 kullanıyorsan işin pek zor olmaz
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
ya elimde bi telefon var bozuk göstermem lazım ama olmuyor birini keklicem :d
okadar şey açtım ama telefon hala son hızla ilerliyo
 
Tepkiler: pRime.

Utku

Üye
babana telefon mu aldıracaksın
 

Uruloki

Üye
ya adam N8 den daha güçsüz bir cihazla neler yapıyo millet gelmiş hala laf atıyo hala anlamış değiller symbian 3 ün çok sistem kaynağı tükettiğinin kendi işletim sistemleri gibi olmadığını çakmadılar hala
 

61semih

Üye
kasmasını ıstıyorsan sybyan ısletım sıstemlı bır telefon al model farketmez bıraz bırseyler yukle viruste bulassın tam olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...