cenaze işlemleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
cenaze işlemleri
Arkadaşlar aklıma geldi bei daha liseye gidiyorum annem ve babam 55 yaşlarındalar ölürlerse ne yaparım diye düşünüyorum ve o güne hazırlıklı olmak istiyorum neler yapmalıyız bazı akradaşalrda merak eder o hissi yaşayanlar bilir çok kötübir duygudur hiç yaşamamak isterdim ama malesef kaderden kaçış yok.babamda bazen içiyo da okadar çok değil1-2 bira namaz kılmıyo ama cuamya gidiyo cehhenneme gitmesini istemiyorum ben oruç tutuyorum .ama bu cenaze kafama takıldı babam ölünce annemi maaşıyla geçine meyiz babamın mağaşını anneme i geçecek yoksa iptalmi ALLAH'IM nolur aileme bieşy olması ben okulumu bitirene kadar
 

Utku

Üye
Düşünme
 
    Konu Sahibi
ne yani sana fatura gelince düşünmüyomusun ama eninde sonunda ödüyosun ? ah Allahım ne olur 2012de bişeyler olsunda topluca gidelimç zaten dünyanın yaşanacak yeri kalmadı herkez cenabet
 
yahu daha ölmemişlerki nesini düşünüyon? ölmeleri için beddua mı ediyon yoksa annenler için bi cinayet planı mı hazırlıyon? ne bu acele?

----------Eklendi @ 22:52:16 ---------- Yazıldı @ 22:51:48 ----------

yok yok,sıcaklardan yumurta kabugu ve benzerleri çogalmaya başladı .
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Dayın,amcan,teyzen,halan vs büyüklerin var onlar halleder.Elbet hepimiz toprağa gireceğiz.Ama sen hayatını yaşa
 
Tepkiler: mangdaşire
    Konu Sahibi
Kardeşim 2de hasta babam kalp hastası korkuyorum empati yahu sizin bide ergenelr kendilerini anlaşılmaz hissederler lan anlamıyoalrki gelişmekte olan değil gerilemekte olan bir nesiliz biz.
 
    Konu Sahibi
amcalar yardım ederde dayımlara uyuzuz biz annem hariç yav bizim evi satıyolardı borç istedi babam taşıncaktık adam bize demesinmi sizin sofranızda peynir ekmek var bizde kredi aldık babam çok kızgın akrabalık bu işte bu devirde kimseye güvenmiycem bitek insana güvencen insanıda bulams artık öyle kolay değil
 
arkadaşım düşünmemeye çalış dua et onlar için elbette hepimiz ölecegiz
 
    Konu Sahibi
kingmor dediğini yapmaya çalışcam sağol
 
Kardeşim 2de hasta babam kalp hastası korkuyorum empati yahu sizin bide ergenelr kendilerini anlaşılmaz hissederler lan anlamıyoalrki gelişmekte olan değil gerilemekte olan bir nesiliz biz.
gerilemekte olan degil aslında gelişmiş olan bir nesiliz ama bizim psikolojimizi bozarak geriletmeye çalışıyorlar bu 1.ikincisi ben dedem öldügünde 2 kere üzülmüştüm çünkü ölmeden önce çok çekti.8-9 ay felçli olarak yatakta kaldı,konuşamadı,bunun için üzülmüştüm ama öldügü içinde sevinmiştim çünkü artık hergün bu işkenceyi yaşamayacaktı.senin baban ölürse çekmeden ölecek ki daha neden ölsün? artık ömürler uzadı insanlar 80 yaşını görüyorlar.zaten o öldügünde Allah sana onun sabrını da verecektir.daha çok yeni ergenlige girdigini belli ediyorsun,böyle şeyleri kafana takma
 

Utku

Üye
film falan izle kafanı dağıt düşünme
 
    Konu Sahibi
saol
öğrenmeye çalıyorum ergen oldugum için pek anlayamıyorum tabi ama öğrenicem haklısın aslında ölüm bir sondeğildir param olsada bi çeşme falan yaptıra bilsem babam için amel defteri kapanmaz içmi rahat ederdi
 
yahu dur daha sakin çeşmeyi falan sonra inşallah iyi bir yere yerleşirsen yaptırırsın.
 
    Konu Sahibi
evet lordi dinlemekten kafa gitti tabi gümbür gümbür
 

pelın_

öncelıkle düsünmemeye çalış ınan düşündükce kafayı yıyo ınsan benım de babam öldu şimdı bı soru sormussun orda
eger bana bışey olursa allah korusun tabı
eger gune dolduysa babanın maaşı annene gecer sende okul okuyana kadar o maaş tan yararlanırsın kız kardesın varsa evlenene kadar alır allah dusrmesın sen de düşünmemeye calış
 
    Konu Sahibi
haklısın pelin salla domat yarın ne olacağı belli değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular