Cestus
Üye
-
Konu Sahibi
-
bir kaç gündür dersaneye gididiyorum ama fazla birşey olmuyor sadece barıtıl inanç günah yazılıyormuş bide deist nedirki? ilkdefa duydumgençler boşverin
ister ateist olun, ister dindar olun, ister deist olun
kendi inancınıza bakın siz. karşıdakine ne söylerseniz söyleyin, mutlaka takacak bir kulp bulur, bu her inanç için geçerli
hadi konuyu amacından saptırmayalım
ateist detected yarıldımAteist Detected. Evet evet hersey tesaduf evet tamam hadi git kantır oyna
bu konudaki herkez yarılıyomu yaateist detected yarıldım
neyani denizde doğanalr denizlimi oluyorşimdi ingiliz dünyaya gelseydiniz buraya yüzde yüz hristiyan olurdunuz.Bir nevi böyle gelmiş böyle gider bu işler
neyani denizde doğanalr denizlimi oluyorkardeşim dogru dine rastlamış olma ihtimalnide var zaten hristiyanlık müslümanlıga dayanıyor ama incil değiştirildiği için bunu asla bilemeyiz ama kuranda yazıyor bisürü mucize var bırakın bu saçma teorileri özgürce düşüne bilirsin kimse seni buna zorlayamaz aklın var kullan ve seçimini yap
ee en sonunda biyerde herşeyin hesabı verimlese neden böyle olsunki karar verdim emekli oldugumda dinleri araştıracağım
bu din konusu hassastır tamam mı?İsteyen istediğine inanır.Sen burda doğmuşsun sana müslümanlığı iyi anlatmışlar.Müslüman olmayan bir ülkede doğduğunda ise oradaki din sana iyi,doğru olarak anlatılır.Sonuçta bizleri yaratan bir Allah var mı yok mu? olay bu kadar basit
elin hristiyanı o zaman sana şöyle bir soru sorar madem sen böyle savunuyorsun iyi güzel de dünyanın en açlıkla boğuşan ve geri kalmış toplumları neden müslüman derler?
Onun için herkes dini inancında özgürdür.Biz islamı kendi dinimiz olduğu için iyi biliyoruz,bir hristiyanda kendi dini olduğu için iyi biliyor,diğerleri de
aynı şekilde.Bırakın herkes istediğine inansın.Her koyun bacağından asılır.
bir kaç gündür dersaneye gididiyorum ama fazla birşey olmuyor sadece barıtıl inanç günah yazılıyormuş bide deist nedirki? ilkdefa duydum
biliyorum eisteinde onlardangözüküyor vikipedide ama deil oda neyse söylemeyeyim
Deistlik de sadece Allah'ın varlığına inanıp, onun dışında görmediği bir şeye inanmamak inancıdır. Yani ben öyle biliyorum. Sorduğun için cevapladım. Bence din mevzusunu kapatın artık. Kırmızılar her an gelebilir
Metin forumun cılkını çıkarttın ama ya.buraya bir mod bakmıyor mu Allah aşkına?geçen senenin konuları hortlatılıp duruyor.buna bir dur denilmeli.maxihort takımı ilk başta komikti ama artık değil!!!
Doğrudur...
Deistlik de sadece Allah'ın varlığına inanıp, onun dışında görmediği bir şeye inanmamak inancıdır. Yani ben öyle biliyorum. Sorduğun için cevapladım. Bence din mevzusunu kapatın artık. Kırmızılar her an gelebilir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?