cenabet okula gitmek

Cestus

Üye
    Konu Sahibi
bir kaç gündür dersaneye gididiyorum ama fazla birşey olmuyor sadece barıtıl inanç günah yazılıyormuş bide deist nedirki? ilkdefa duydum
 
şimdi ingiliz dünyaya gelseydiniz buraya yüzde yüz hristiyan olurdunuz.Bir nevi böyle gelmiş böyle gider bu işler
 

Cestus

Üye
    Konu Sahibi
şimdi ingiliz dünyaya gelseydiniz buraya yüzde yüz hristiyan olurdunuz.Bir nevi böyle gelmiş böyle gider bu işler
neyani denizde doğanalr denizlimi oluyor kardeşim dogru dine rastlamış olma ihtimalnide var zaten hristiyanlık müslümanlıga dayanıyor ama incil değiştirildiği için bunu asla bilemeyiz ama kuranda yazıyor bisürü mucize var bırakın bu saçma teorileri özgürce düşüne bilirsin kimse seni buna zorlayamaz aklın var kullan ve seçimini yap
 

'Patron

Üye
uzatmayin konu kilitlenir.
 


bu din konusu hassastır tamam mı?İsteyen istediğine inanır.Sen burda doğmuşsun sana müslümanlığı iyi anlatmışlar.Müslüman olmayan bir ülkede doğduğunda ise oradaki din sana iyi,doğru olarak anlatılır.Sonuçta bizleri yaratan bir Allah var mı yok mu? olay bu kadar basit

elin hristiyanı o zaman sana şöyle bir soru sorar madem sen böyle savunuyorsun iyi güzel de dünyanın en açlıkla boğuşan ve geri kalmış toplumları neden müslüman derler?

Onun için herkes dini inancında özgürdür.Biz islamı kendi dinimiz olduğu için iyi biliyoruz,bir hristiyanda kendi dini olduğu için iyi biliyor,diğerleri de

aynı şekilde.Bırakın herkes istediğine inansın.Her koyun bacağından asılır.
 
Tepkiler: minoo ve Dampierre

Burak

Üye
niye herşeye din karıştırıyorsunuz ?
Adam ne demiş konu nereye gelmiş.
 

Cestus

Üye
    Konu Sahibi
ee en sonunda biyerde herşeyin hesabı verimlese neden böyle olsunki karar verdim emekli oldugumda dinleri araştıracağım
burak haklısın bir sucuk diye bi kavga vardı galiba bişey sucugu dur budur şudur neyse herkez neyse odur can çıakr huy çıkmaz demişler salla
 

minoo

Üye
bir kaç gündür dersaneye gididiyorum ama fazla birşey olmuyor sadece barıtıl inanç günah yazılıyormuş bide deist nedirki? ilkdefa duydum

Deistlik de sadece Allah'ın varlığına inanıp, onun dışında görmediği bir şeye inanmamak inancıdır. Yani ben öyle biliyorum. Sorduğun için cevapladım. Bence din mevzusunu kapatın artık. Kırmızılar her an gelebilir
 
Tepkiler: HacKLess

Cestus

Üye
    Konu Sahibi
biliyorum eisteinde onlardangözüküyor vikipedide ama deil oda neyse söylemeyeyim
 
Metin forumun cılkını çıkarttın ama ya.buraya bir mod bakmıyor mu Allah aşkına?geçen senenin konuları hortlatılıp duruyor.buna bir dur denilmeli.maxihort takımı ilk başta komikti ama artık değil!!!
 

Metin MF

Üye

burası "gereksiz" bölümü dostum
 
Doğrudur...
 

FlaxLy

Üye
Hey allahım sen büyüksün. Konuya bak ya