Caunter Strike 3D (Multiplayer Özelliği War)

semihtan

Üye
sağolun tesekkür ederim inş calışır bu
 

-zombi-

Üye
Kardeş bana 4 tane dosya geldi SIS dosyasını telefona kurup,Diğer dosyaları ne yapacağız__*?Bide benim tel 6600 çalışırmı bu oyun???
 

mali

Üye
çok iyi paylaşım yapmışsın
 
telefona yükledim oyuna girdiğimde uygulama hatası veriyo xd
 

mop

Üye
sağol
 
6630 n72 de kesin calısıyo denedim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler 5800 da olurmu yani tam ekran?
 

HeaT73

Üye
paylaşım için tşklr