Casper M500 Hand Office

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Casper M500 Hand Office
Elimde bu cihazdan var.Fakat kuracak rom bulamıyorum.Tuş kombinaslarını bilmiyorum.Boot mod'a geçmek gibi.Yardımcı olabilir misiniz?

 
    Konu Sahibi
Banlanma pahasına sana sövsem yeridir.Hiç okudun mu mesajı mı?Bir milyon üye var ama ... !
 
Ctrl+c, ctrl+v adam resmen post kasıyor. Uzaklaştırılması dileğiyle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...