Card Reader Sorunu.

Lion's Claw

    Konu Sahibi
Card Reader Sorunu.
Arkadaşlar cebe müzik falan atıcaktım hafıza kartını Card Reader'a taktım.Card reader'ı da PC ye taktım.Pc card reader'ı görüyor fakat içini açamıyor.Bilgisayarımdan simgeyi tıklıyorum,açılmıyor.Bilgisayar donuyor.Masaüstü simgeleri kayboluyor.Virüs taramasından da geçiremiyorum.
Sizce sebebi ne olabilir?

 

Nedved

Emekli Yönetici
Dostum emin degilim ama virüs olabilir...Tavsiyem USB Disk Security programını bilgisayarına kurduktan sonra hafıza kartını bilgisayarına tak....Daha sonra USB Disk Security otomatik olarak kendini çalıştırıp ekrana gelecektir...Onunla bir tarama yap...İnşallah bu bi çözüm olur...Bu programa alttaki linkten ulaşabilirsin...Ue-Gazi arkadaşımız gerekli açıklamayı yapmıştır...Kolay gelsin....

http://www.maxicep.com/pc-yazilim-g...rkce-harici-bellek-koruma-sistemi-194362.html
 

Lion's Claw

    Konu Sahibi


Teşekkürler arkadaşım verdiğin çözümü deniyeceğim.İlgilendiğin için sağol.
 

erol05

Üye
benimde n73 hafıza kartı problemim var. kard readeri bilgisayara takıyorum ama okumuyo disk yerleştirin dio. usb securityi indirdim oda olmadı...ekrana kendisi çıkıyo ama nasıl yapıldığı hakkında bilgim yok yardımcı olursanız sevinirimm
 

Nedved

Emekli Yönetici
Senin durum farklı.Önce okuyucuyu değiştir , düzelmezse farklı bir adaptörle dene.Eğer elinde USB kablosu varsa , onunla Veri Aktarma Modu'nda bağlanmayı deneyebilirsin.
 

merwah

Üye
arkadaşlar bende pcden müzik attım sonra tele takınca okumadı sonra yenınden pcye taktım pc görüyo açmıyo virus programlarını denedim olmadı f açılamıyor diyo tele takınca hafıza kartı açılıkamıyo biçim diyo biçimlendir diyosun biçimlendirmiyo bi bilginiz varsa lütfen paylaşın
 

Hafıza kartını at çöpe diycem başka bişey diyemiyorum