Carbon Nokia Teması !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Carbon Nokia Teması !
Ben Çok Beğendim , Sizlerinde Beğeneceğine eminim.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: emre özgür, bazgiret_cancir, ht_333 ve 5 diğerleri

turkordu

Üye
Eline sağlık benim temaya çok benziyor..
 

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim.
 

DiaBLoS

Admin
Yeşil tema oldukça kaliteli fakat diğer tema oldukça vasat. Arka plan falan çok alakasız ve bozmuş temayı.

Sağolasın Bilal Kardeşim.
 

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim. Ne demek
 

ash54

Üye
çok güzelmiş saol.
 

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim.
 

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim
 
nasıl yükleniyor 8800 carnona bu temalar
 
slm benim çin malı 8800 var buna nasıl yükleyeceğim bu temaları bir yardımcı olsanız şimdi vinrar dan açınca 4 tane şey çıkıyo onların hepsinimi atacam telefona yada vinrar ı olduğu gibimi atayım telefona
 

bozo1432

Üye
çin malı içinmi bu ustalar yawww
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...