Canım Sıkıldı

Kendi kendime diyorum ki maxicepte bu ara fazla aktif değilim azıcık gireyim bakayım neler dönüyo ama geriye dönüp baktığımda her gün bi öğlen bi gece girdiğimi farkediyorum burası terkedilmez arkadaşlar yapmayın etmeyin burda herkese ihtiyaç var gidenlere olduğu kadar kalanlara da
 

Baydırman

Moderator
Bugün goca gızı görmedin diye mi