Canım Sıkıldı

    Konu Sahibi
maxıcep ten ayrılıyormuş öyle dedi şuan face de görüşürüz dedi
 
Benimde bu forumda en sevdiğim kişiler hep gitti. Onlardan sonra ben de pek girmiyorum. Zaten bende gideceğim.
 
Tepkiler: Silinen Üye 988579 ve Haluk.
insallah gıtmez anil41kocaeli ne güzel muhabbet edıyorduk
 

Haluk.

Üye
Ben de mi gitsem bu arada cengiz abi'ye ne oldu göremiyorum?
 
e bari bende gidiyim canım sıkıldı