Çakma Galaxy S4

Arkadaş bu çinlilerden herşey beklenir valla
 

Oğuzhan

Üye
Sait abi s4 hic kasti mi sende? Bugun teknosada denedik arkadasla menuye girerken kasti bir kere
 
Özellikleri iyi ama yere düştü mü bitti iş
 
Bu çiniler mal kendine ozgu bisey cikarsalar belki tuttururlar bir piyasa ama illa parazit gibi yapisacaklar bir markaya tam bir ezik sunepe millet ( bunu yapanlara kasit)
 

rapman

Üye
Orijinali de çin malı gibi zaten. Sadece üstünde Samsung yazıyor