Çakma bold 9700 hakkında

eldargin

Üye
    Konu Sahibi
Çakma bold 9700 hakkında
Arkadaşlar selamlar ben bu gg ve sahibinden gibi sitelerde bulunan çin bold 9700 telefonlardan almayı düşünüyorum dokunmatik te olmadığı için pek bi sorun çıkarcağını düşünmüyorum ama sizin düşünceleriniz nelerdir paylaşırsanız sevinirim.Saygılar
 

eldargin

Üye
    Konu Sahibi
Koca forumda kimsenin fikri yokmu yahuu???
 
alma sonra cok üzülürsün bekle biraz daha para biriktir orjnal telefon al
 

hsmlcs

Üye
ya bende çakma iphone vardı 3 ay kullandım sattım sakın çakma telefon alma sonra çok uzulursun
 

kontra

Üye
bence black beryy tavsiye ederim cok güzel bi telefon bnde cin malı kullanıyorum ve cok memnunum
 

eggge

Üye
bence alma bende blackberry curve 8520 var fiyatı ise sadece 699 lira ama kredi kartıa güzellik yapıyolar onu alana kadar orjinalini alırsın çin malı telefonlar arada patlıyo ve patlayınca yüzün yanık içide kalıyo hastane fiyatı ise blackberry boldun orjinalyle aynı fiyat onu yapana kadar git orjinal curve al çünkü bold biraz kazık ama illa ben bold alıcam diyosan sadece 5 ay bekle blackberry torch önümüzdeki hafta çıkıyo ve boldun fiyatı baya bi düşücek 5 ay deme sebebim ozamana kadar boldun fiyatı 800 lere hatta 600 lere düşer bekle bence ama bekliyemem dersen git ve curve al süper telefon
 

çakal71

Üye
Bende sahibinden sitesinden aldım bold 9700 çin malı telefon güzel herşeyi ile aynı gözüküyor menüsü falan.Ama kamerasını açınca kamera hazır değil yazıyor bi türlü kamera açılmadı paran varsa tabiki orjinali al !
kamera ile ilgili sorunu halledebilecek babayiğit varsa msnimi eklesin
sagopa_kajmer_kafkef_rap@hotmail.com
 
kullandıın model bold 9700 sa teleon kodunu nasıl kırıyoruz bılıyormusn
 
bende bold 9700 sürgülü-beyaz var sahibindene koydum bugun alıcısı var çin model temiz sorunsuz fıstıkk telefon
 
bende kullandım blackberryy bold çakma harika sen al kardeşim işini görür