c7 yeni sürüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
c7 yeni sürüm
Hadi hayırlı olsun arkadaşlar c7 için güncelleme gelmiş bulunmaktadır. Nokia software ubdaterden yükleyebilirsiniz. Nokia ovi suite den yüklenirmi bilmem bana softwareden yüklemei soyliyor. Birde bu güncelleme belle mi bilen varsa soyleyebilirmi
 

Sensation

Emekli Yönetici
Belle geldi. Nokia Suite kurun ve yükleyin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...