c6 01'im bahtsız bedevi...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
c6 01'im bahtsız bedevi...
sıkıntıları saymaya başlıyorum:

1) bu en önemlisi, ekranda çizgi hizalı bir bölüm hiç basmıyor kör çizgi gibi neden bilmiyorum.

2) sim yuvasında bir tel koptu orada lehim var idareten. garanti kapsamına girmesi için onu söküp mü vereyim.

3) orta menü tuşum böyle içinde kum varmış gibi kütür kütür basıyor.

4) ses arttırma tuşum içine göçmüş gibi bastığınızı hissetmiyorsunuz.

Bunlardan hangileri garantiye girer ve garanti belgemi kaybettim nasıl çözerim sıkıntıyı?
 
Cihazla Smackdown falan mı yapıyorsun arkadaşım?
 
Tepkiler: Mad EagLe

[ENGİN]

Üye
ilk aldıginda böylemiydi sanmam ama kullanıcı hatası diyeceklerdir.
 

u_cosar

Üye
garantide şansını bir dene bu arada napmışsın sen yav geçmiş olsun garanti belgesine gerek yok zaten imei numarası ile garantiye bakıyorlar.
 
plaj futbolunda top olarakmı kullanıyorsun
 
    Konu Sahibi
hocam ekrandaki sıkıntı cihaz kaynaklı.ötekileri bazen söylemesek de hayrına yapıyorlar. Sevinç ve mutluluklarımı cihazla beraber yaşadık hepsi bu
 

atakan25

Üye
garanti belgesi yoksa Imeı numarasına bakabilirler belki öyle kabul olur
 
hocam ekrandaki sıkıntı cihaz kaynaklı.ötekileri bazen söylemesek de hayrına yapıyorlar. Sevinç ve mutluluklarımı cihazla beraber yaşadık hepsi bu
telefonuna bakılırsa baya mutlu birisin allah daim etsin atakan arkadaşın dedigi gibi imeiden yapabilirler
 

telefonu aldigin yere gotur orda zaten garanti kaydin var adam servise gonderir buyuk ihtimalle

----------Eklendi @ 15:10:21 ---------- Yazıldı @ 15:09:39 ----------

garanti firmasi ne?K.V.K mi
 

[ENGİN]

Üye
aldıgın yerden gönderirsen erken gelme ihtimalı yüksek olur
 
bence en iyisi türkcell bayi 6 günde gelmişti sorun çözülmüş + versiyon atmışlardı e71'ime
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...