c6-01 nimbuz sesli görüşme problem

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
c6-01 nimbuz sesli görüşme problem
slm
c6-01 belle yüklü nimbuz kurdum msn.tolk.yaho.hepsini açtim ama sesli görüş me yapamıyorum
 
ben de SİP ayarları ile görüşemiyorum.ile görüşemiyorum.hat AVEA...FRİNG zaten BELLE ile problemli..eskiden her ikisi ile görüşüyordum.
WİROFON İLE...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...