C6-01 için CFW.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C6-01 için CFW.
Arkadaşlar , c6-01 için yeni bir CFW çıkarmayı düşünen var mı? Zira forumda mevcut olan CFWler beni pek memnun etmedi. Kimisi stabil değil kimisi de fazla şarj veya ram canavarı. Teşekkürler!
 
    Konu Sahibi
Bir gelişme yok mu beyler?
 

OPC

Üye
Symbian for TR'yi denedin mi acaba ben uzun zamandır kullanıyorum gayet memnunum belco2'den geçtim çok daha iyi geldi bana

Birde 20.01.2013'de güncelleyecekti sanırım
 
    Konu Sahibi
Symbian for TR'yi denedin mi acaba ben uzun zamandır kullanıyorum gayet memnunum belco2'den geçtim çok daha iyi geldi bana

Birde 20.01.2013'de güncelleyecekti sanırım

Evet , şu an o yüklü cihazımda. Fakat kamera sorunlu açılıyor ayrıca tel kasıyor bazen. Onun haricinde o Cfw iyi gibi . Acaba yapacağı güncellemede ne gibi değişikler düşünüyor? Teşekkürler!
 
Bugün görselleri ve yapılan modlamaları ekleyeceğim kardeşim. Beklemede kalın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...