C6-01 Belle Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

azrock

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 Belle Hakkında
Arkadaşlar, C6-01 111.030.0609 Belle yazılımlı cihazım var. Bunu Phoenix, JAF veya her hangi bir yolla S^3'e düşürebilir miyim?
 

azrock

Üye
    Konu Sahibi
bu yazılım hangi symbian ki ?belle otomatik s^3 olmuyor mu?

111'le başlayan yazılım Belle oluyor. S^3 update edersen otomatik Belle oluyor. Yani Belle üst versiyon.


Var mı yardımcı olabilecek?
 
konu başlıkllarında anna ya dönme var ama

---------- Eklendi @ 20:54:50 ---------- Yazıldı @ 20:51:00 ----------

genel s^3 kisminda
 

azrock

Üye
    Konu Sahibi
S^3'e dönmek mümkün mü? Onu öğrenmek istiyorum ben.
 
Anlamadığım şey şu,S^3 noluyor ? Bu telefonların genel işletim sistemi S^3 değil mi ?
 

ANIL

Admin
Anlamadığım şey şu,S^3 noluyor ? Bu telefonların genel işletim sistemi S^3 değil mi ?

Genel adı Symbian, Symbian^3 ise 1.Nesil bizim tellerin ilk sürümünden şuan için 2.Nesil FP1e kadar olan yazılımlar.
 

azrock

Üye
    Konu Sahibi
Beyler özür dilerim. İlk mesajda bir hata yapmışım.

Deme istediğim şuydu; Belle'den bu N8,C6-01'in ilk çıktığı yazılıma dönmek mümkün müdür?
 
Tamam annaya geri dönmek diye başlık var oradan gir konuya göz at işine yarar
 

.Murat.

Üye
dönmeni tavsiye etmem bende geçen hafta ilk versiyon sonra anna yaptım ama hiç memnun kalmadım
2 saat içinde 3 tane flash atmak zorunda kaldım belleye alışınca diğerleri boş geliyor
 

azrock

Üye
    Konu Sahibi
dönmeni tavsiye etmem bende geçen hafta ilk versiyon sonra anna yaptım ama hiç memnun kalmadım
2 saat içinde 3 tane flash atmak zorunda kaldım belleye alışınca diğerleri boş geliyor

Ben de Belle ye ısınamadım. Telefon C6-01. Bir kaç yerinde takılmalar oluyor. Hard format hiç atmadım. Mağaza falan gidiyormuş birde. Var mı ki onu geri yüklemenin anlatıldığı bir konu?
 

.Murat.

Üye
baya bi zorlu oluyor bilmeyen için bende çok uğraşıyorum tam bilmediğim için
yardım istersen bu konuda yardımcı olacak çok arkadaş var forumda seve seve hallderler
takıldığın yerde sor
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
3 gün sürer herhalde bence hiiç uğraşma tak telefonu pc ye önemli şeylerini yedekle sonra *#7370# ile tertemiz yap telefonu .. Belleden sonra s3 attan eşşeğe gibi olur..
 
Tepkiler: .Murat.

.Murat.

Üye
3 gün sürer herhalde bence hiiç uğraşma tak telefonu pc ye önemli şeylerini yedekle sonra *#7370# ile tertemiz yap telefonu .. Belleden sonra s3 attan eşşeğe gibi olur..

bende aynısını demek istedim
bir müsibet bin nasihatten iyidir
deneyip görsün farkı
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
valla iyi dedin İnşallah pişman olmaz..
 

.Murat.

Üye
kesin pişman olacaktır
ben denedim 2 saat sürmedi belleye dönmem
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben geçen bi abinin e7 sini aldım elime s3 tü hala 5800 kullandığım günlere dönmüş gibi hissettim zor ikna edip belle yaptım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...