c6-01 anna & belle

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

faster18

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 anna & belle
arkadaşlar merhaba;
ben telefona (symbian^3) anna yazılımı yükledim.ama alttaki video daki anna mı belle mı çözemedim yardım edermisiniz?

bu daha değişik sanki!!!!
 
tabiki belle dermişim elbette anna
 
anna evet bende yükledim annayı şarj acayip gidiyordu 11 gün once servise verdim hağla gelmedi
 
belle yükleyin 1 gün giden şarjım 5 gün gidiyor.
 

faster18

Üye
    Konu Sahibi
bu video daki anna benim telefondaki anna ya benzemiyor acaba birdaha mı yüklesem ?????(bu telefondaki görüntü daha saydam) gibi !!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...