C5-03 Parçalama :D

Parçala bırak gibi olmuş biraz bu
 
    Konu Sahibi
Şuan da açmayı düşünmüyorum
 
Tepkiler: ahmetc503

ahmetc503

offff o bileklikten lazımmm
 
bu çin malı arkadaşlar görmüşsünüzdür denemeyin orjinal telefonda bence
 

caglet

Üye
Soyup soğana çevirince ne anlıyorlar yav alsınlar 1500 parça puzle benim gibi 5 senedir yapmaya çalışsın süper hobi bide liman-deniz manzarası alsın ohhh
 
    Konu Sahibi
soyup soğana çevirince ne anlıyorlar yav :d alsınlar 1500 parça puzle benim gibi 5 senedir yapmaya çalışsın :d süper hobi bide liman-deniz manzarası alsın ohhh :d

:d :d


----------Eklendi @ 09:59:09 ---------- Yazıldı @ 09:54:21 ----------

o bileklik her yerde satılıyo telefonceularda ben almayı düşünüyorum c5-03 te kulanılırı dimi

Kullanılır takılacak yeri var


----------Eklendi @ 09:59:44 ---------- Yazıldı @ 09:59:09 ----------

o bileklik her yerde satılıyo telefonceularda ben almayı düşünüyorum c5-03 te kulanılırı dimi

Kullanılır takılacak yeri var


----------Eklendi @ 10:02:15 ---------- Yazıldı @ 09:59:44 ----------

bu çin malı arkadaşlar görmüşsünüzdür denemeyin orjinal telefonda bence

Çin olur mu bizzat orjinal telefon
 

azrock

Üye
Telefoncuya gidip söyleyin: "5800 ORİJİNAL PENASI" VAR MI DİYE?

Adam bön bön bakarsa da "hani kutudan bileklik çıkıyormuş ya" diyin
 
    Konu Sahibi
Daha Hiç Bi Telefonuma Bileklik Takmadım
 

Del Rey

Üye
Ben takmıştım. Ama üstte olduğundan pek kullanışlı değil. Ayrıca ekranın alt köşesine dokundurmak için kas gücü gerekiyor. Yolda giderken çukura falan düşmezseniz, alta dokundurmaya çalışırken telefon elinizden düşebilir.
 

kayagti

Üye
alt kısmı nasıl çıkartıyoruz ben onu kırmızıya bozamayı düşünüyorum da
 

Krofessional

telefonum yesil diye bende yesil pena almıstım 5 tl
 
ekran'i çok kötü çiziyo onlar ya. Daha telefonun jelatini duruyo.
 

trallend

Üye
Kaybedecek bişeyi olmayanlar için yararlı bir şey