oska1989 Üye tamam yükledim.ne yapmam gerekiyo ve ne işe yarıyor.bembeyaz ekran.oluştur ve diğerleri diyo başka bişey yok
tamam yükledim.ne yapmam gerekiyo ve ne işe yarıyor.bembeyaz ekran.oluştur ve diğerleri diyo başka bişey yok
musti843 Üye Konu Sahibi C2Z yaması oluşturur rom patcherden open4all yaması aktif olmalı ve önce telefonun hackli olmalı
hacikursat55 Üye eyvallah - - - Eklendi - - - nasıl kullanılıyo bir de anlatsanız. Kesin bir ise yaşamıyodr
musti843 Üye Konu Sahibi hacikursat55' Alıntı: eyvallah - - - Eklendi - - - nasıl kullanılıyo bir de anlatsanız. Kesin bir ise yaşamıyodr Genişletmek için tıkla ... Bu uygulama hackli telefonlarda çalışır. Amacı C2Z yaması oluşturmaktır. Bu yamayı modlama yapan yada cfw yapanlar bilir. Çalışması için telefonun hackli olması lazım ve de rom patcherden open4all yamasının aktif olması lazımdır. - - - Eklendi - - - bu arada rica ederim
hacikursat55' Alıntı: eyvallah - - - Eklendi - - - nasıl kullanılıyo bir de anlatsanız. Kesin bir ise yaşamıyodr Genişletmek için tıkla ... Bu uygulama hackli telefonlarda çalışır. Amacı C2Z yaması oluşturmaktır. Bu yamayı modlama yapan yada cfw yapanlar bilir. Çalışması için telefonun hackli olması lazım ve de rom patcherden open4all yamasının aktif olması lazımdır. - - - Eklendi - - - bu arada rica ederim