@by_ali_1907

kanat_58

Üye
Yok çok şükür ne yersem yiyim sismanlamiyorum bir bütün tost yerim aradan bir iki saat sonra birde durum yerim okadar yani
 

kanat_58

Üye
Benim için farketmez ha gulu gulu ha gülü guliy ha helo android acim bennnn
 

AIS

Üye
 
Tepkiler: Gulu Gulu ve kanat_58

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
R.I.P Gulu Gulu

 

AIS

Üye
Hindiler iphone kullanıyor