kanat_58
Üye
Evet güzel oluyor hele birde yanina kahve birde damar türküler oldumu tadina doyum olmuyornargilede güzel oluyo yav gerçekte içtinmi hiç
Ben kurtardım onu haber yanlışALLAH kabul etsin adak adayan kisiye
avansa gerek yok koçum kendi paramla satın alırım seniKesmediniz mi hala:
Kaçmadım.avans verdim
Sen geliyorken diğeri gidiyorKesmediniz mi hala:
Kaçmadım.avans verdim
Paran değil yumruğun konuşsun :yumruk:avansa gerek yok koçum kendi paramla satın alırım seni
Bende ona şaşırıyorumSen geliyorken diğeri gidiyor
Yılsonuyılbaşı:
Paran değil yumruğun konuşsun :yumruk:
Bende ona şaşırıyorum
Yılsonu
:gun::
tavuk varmıOhoo yılbaşına daha çok var ozamana kadar tavuklami idare edek!ws108;
Ohoo yılbaşına daha çok var ozamana kadar tavuklami idare edek!ws108;
Şaşırma ben sen değilimParan değil yumruğun konuşsun :yumruk:
Bende ona şaşırıyorum
fazla yeme hem hindi hem tavuk.şişmanlarsın sonra
tavuk varmı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?