Büyümek..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Büyümek..




Büyüdüğünde Düşlerinde Uçusan

Hayallerini Yakalayamadığını Fark Edersin
Göz Açıp Kapayıncaya dek
Yitip Gidenin Zamandan Başkası Olmadığını anlarsın..

Büyümek Aslında Düşlerini Satmaktır
Büyümek Oyuncaksız kalmaktır
Büyümek Dizlerindeki Yaraların
Yüreklere Taşınması
Büyümek Acımaktır , Kanmaktır , Yanmaktır..
Bilmezsin..
Büyümek Yanmaktır Çocuk Bilmezsin ..



Oyuncak arabalar yerine sahicilerini sürmek
Veya bakkala izinsiz gitmek değil ki büyümek
Büyümek sandığın aslında bitmektir çocuk!
Bilmezsin







 
Tepkiler: OttomaN TigeR, .Murat., Byhaydar ve 1 kişi daha

.SeRDaR.

Üye
çok güzel eline sağlık.
 
Tepkiler: FatoŞ

Emrgncy

Üye
Yüreğine sağlık Kardeşlik

Okuyunca Sezen Aksu'nun şu dizeleri geldi aklıma

''Bir bezden Bebem vardı, bohçamda hayallerim,
Kızlığım yarım kaldı, Ben Annemi isterim''
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Yüreğine sağlık Kardeşlik

Okuyunca Sezen Aksu'nun şu dizeleri geldi aklıma

''Bir bezden Bebem vardı, bohçamda hayallerim,
Kızlığım yarım kaldı, Ben Annemi isterim''

Sağolasın Asıl Bakan Gözlerine Sağlık abimm

Çok Hoşmuş Söz Abim..
 

zaza

Üye
Büyümek güzel değil belki ama karşına çıkartığı insanlar için değiyor Teşekkürler
 
Tepkiler: FatoŞ

marist

Üye
Yüreğine, ELLerine SağLık Topram.

Keşke Hiç Büyümesek Hep Çocuk kaLsak. Ve En büyük yaramız dizimizdeki yara olsaydı.
 
Tepkiler: FatoŞ
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...