K.R.N.L.K Üye Konu Sahibi Eğer beni banlayacaksanız burdan beni banlayacak yetkiliye sesleniyorum. bari banlanma sebebine cool bişeyler yazın
Eğer beni banlayacaksanız burdan beni banlayacak yetkiliye sesleniyorum. bari banlanma sebebine cool bişeyler yazın
achambo Üye K.R.N.L.K' Alıntı: Eğer beni banlayacaksanız burdan beni banlayacak yetkiliye sesleniyorum. bari banlanma sebebine cool bişeyler yazın Genişletmek için tıkla ... ne istiyosan söyşe şikayet sebebine de yazayım
K.R.N.L.K' Alıntı: Eğer beni banlayacaksanız burdan beni banlayacak yetkiliye sesleniyorum. bari banlanma sebebine cool bişeyler yazın Genişletmek için tıkla ... ne istiyosan söyşe şikayet sebebine de yazayım
paradox07 Üye hatirliyom seni de forumda symbian.lover diye birisi vardi.ben de herhalde symbian.forever androide gecti de nicki boyle yapti dediydim
hatirliyom seni de forumda symbian.lover diye birisi vardi.ben de herhalde symbian.forever androide gecti de nicki boyle yapti dediydim
Burak Altun Üye Ben IP banned olayına karşıyım. Adam ne güzel gelmiş söylüyor. Yani ban yemek için gelse adını niye ifşa etsin
Ben IP banned olayına karşıyım. Adam ne güzel gelmiş söylüyor. Yani ban yemek için gelse adını niye ifşa etsin
achambo Üye Burak Altun' Alıntı: Ben IP banned olayına karşıyım. Adam ne güzel gelmiş söylüyor. Yani ban yemek için gelse adını niye ifşa etsin Genişletmek için tıkla ... kardeşim yeni olmasan anlardın
Burak Altun' Alıntı: Ben IP banned olayına karşıyım. Adam ne güzel gelmiş söylüyor. Yani ban yemek için gelse adını niye ifşa etsin Genişletmek için tıkla ... kardeşim yeni olmasan anlardın
Burak Altun Üye achambo' Alıntı: kardeşim yeni olmasan anlardın Genişletmek için tıkla ... Kusura bakma kardeşim yeniyim pek bilmiyorum. Mazur gör .
achambo' Alıntı: kardeşim yeni olmasan anlardın Genişletmek için tıkla ... Kusura bakma kardeşim yeniyim pek bilmiyorum. Mazur gör .