büyük itiraf !! dolusun

    Konu Sahibi
Cool takılmacalar felan. Ama yapma please
 

achambo

Üye
bence banı eli tesbihli sakal bıyıklı kamyon şoförü ablamız atsın
 
    Konu Sahibi
Eğer beni banlayacaksanız burdan beni banlayacak yetkiliye sesleniyorum. bari banlanma sebebine cool bişeyler yazın
 
Tepkiler: Burak Altun
    Konu Sahibi
Ozanın bilgisayarı heyklemeye teşebbüsten müebbet ban yediniz
 
    Konu Sahibi
Olsun Bende bunu istiyom Şikayet dolduruyon galiba
 

achambo

Üye
ozan abiyle tartışıyoz şimdi de ama öyle bir şey olmuyorama öyle bir şey olmuyor
 
hatirliyom seni de forumda symbian.lover diye birisi vardi.ben de herhalde symbian.forever androide gecti de nicki boyle yapti dediydim
 
Ben IP banned olayına karşıyım. Adam ne güzel gelmiş söylüyor. Yani ban yemek için gelse adını niye ifşa etsin
 
Tepkiler: K.R.N.L.K ve achambo
    Konu Sahibi
Ulan adamların ban atacağı yoksa bile siz attıracaksınız
 
Tepkiler: Burak Altun