___kaptan___ Üye zombaka' Alıntı: neymiş o özellikler bende balığım - - - Eklendi - - - balıksın bende 15martta doğdum Genişletmek için tıkla ... bende 15 Mart doğumluyum yaw
zombaka' Alıntı: neymiş o özellikler bende balığım - - - Eklendi - - - balıksın bende 15martta doğdum Genişletmek için tıkla ... bende 15 Mart doğumluyum yaw