burası türkiye :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
burası türkiye :)
Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu

olduğundan gidip

üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.

Profesör kaşlarını çatarak: " Okuzler ve kuslar ayni masada

oturamaz!"

Ogrenci: "O zaman ben ucuyorum..."

Profesor cevaba cok sinirlenmis, sinavda ogrenciye takmis ve

sinavini basarisiz

gecmesi icin elinden geleni

yapmis.

Yanliz

sinavda ogrenci tum sorulari mukemmel bir sekilde

cevaplamis.

Profesor ogrenciye: Sana son bir soru soracagim - demis.

Yolda yururken iki torba buldugunu hayal et, birinde akil var,

digerinde ise para var. Hangi cuvali alirsin?

Ogrenci: "Para olan cuvali secerdim..."

Profesor: "Ben akil olan cuvali secerdim..."

Ogrenci:"Normal! Kimde ne eksikse onu secer...

Profesor cok sinirlenmis, ogrencinin not defterini alip icine

"öküz"

yazmis. Ogrenci nota bakmadan odadan cikmis.

Bir dakika sonra ogrenci kapiyi aralamis : "Sayin profesor,

imzanizi atmissiniz, fakat notumu yazmayi unutmussunuz."- demis.
 
Bu gün açtıgın 24üncü konu bu
 
bir dur bır dur izinverde yazdıklarını oluyalım fake mail gibi habire konuların arkası kesilmiyor
 
Bu Hikayeyi Değişik Kahramanlarla Defalarca Dinlemiştik.. Teşekkürler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...