Burakcım Nice Senelere :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Burakcım Nice Senelere :)
efendim cok sık forumu zıyaret edemesemde
böyle cok cok deger verdıgım nadır dostlarım kardeslerım olunca konu es gecemıyorum işte
bugün yine es gecemeyecegım bırısının dogum günüymüş
onu çook seviyorum
o benım forumda eskı tanıdıklarımdan ,canım kardesım
bugün doğum günüymüş iyiki doğdun
Yeni yaşın sana tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle

Doğum günün kutlu olsun kara çocuk


Profil bilgileri: Burak - MaxiCep.Com
 
Tepkiler: Burak ve SHS

.Murat.

Üye
Doğum günün kutlu olsun burak paşa
 
Tepkiler: Tuba.Erva

SHS

Üye
ben açacaktım konuyu
 
Tepkiler: Burak ve Tuba.Erva

.eRCaN.

Üye


geldi türk dil kurumu:hih
sana birakirmiyim sandin
oldumu ercan bey ./

Tonla yanlış var; ne noktalama işaretleri, ne büyük-küçük harf, ne smileylerin kullanımı. Beceremiyorsun Tuba, zorlama.

Neyse konuyu dağıtmaya gerek yok bir ara uzun uzun konuşuruz Tuba Hanım.
 
    Konu Sahibi
konu benim konum bikerem dagitabilirim
peki ercan bey konusalim bir ara bekleme yapmayiniz.d
 
Doğum günün kutlu olsun.
Nice senelere...
 

Emrgncy

Üye
Doğum günün kutlu olsun
 

DiaBLoS

Admin
Nice senelere kardeşim . İyi ki varsın .
 
Tepkiler: Burak
Doğum günün kutlu olsun hacı.
 

marist

Üye
ßizim Doqum qünümüzü ßöyLe kutLayacak oLmadı ßeaaa


Nice SeneLere Muhteşem ßurak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...