yakup_281
Üye
-
Konu Sahibi
-
ağrı da resimde yazilar var okunmuyor heralde
Yine Ağrı yazmıyor
Bende Ağrı'dayım. Gerçekten çok soğuk. Dışarda yarım saat kalan ölür bence.
:P şöyle söylim resmi ben çekmedim facecen mobilden indirdipim için o kadar küçük ve oynama var mı yok mu bilmiyorumBuda resmin orjinali
bi tek askeriye donmuyor bizde orada yaşıyoruz ve kar o kadar çok yağdıki yollar tünel gibi olduYazıya yeni dikkat ettim Askeriye miydi ya orası Allah Yardımcısı Olsun Askerlerimizin yaz gelsede tüm Türkiye bi ısınsak
:P şöyle söylim resmi ben çekmedim facecen mobilden indirdipim için o kadar küçük ve oynama var mı yok mu bilmiyorumsen onu nerden buldun??
----------Eklendi @ 18:50:24 ---------- Yazıldı @ 18:46:43 ----------
bi tek askeriye donmuyor bizde orada yaşıyoruz ve kar o kadar çok yağdıki yollar tünel gibi oldu
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?