bunuda gördük -48

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bunuda gördük -48
 
    Konu Sahibi
ağrı da resimde yazilar var okunmuyor heralde
 

Haydar

Emekli Yönetici
vay be antartikadayız sanki
 

Mert

Üye

Buda resmin orjinali
 
​Allah oradakilerin yarıdmcısı olsun
 

enkazcı

Üye
askerlerimizin Allah yardımcısı olsun
 
Yazıya yeni dikkat ettim Askeriye miydi ya orası Allah Yardımcısı Olsun Askerlerimizin yaz gelsede tüm Türkiye bi ısınsak
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bende Ağrı'dayım. Gerçekten çok soğuk. Dışarda yarım saat kalan ölür bence.
 
    Konu Sahibi
Buda resmin orjinali
:P şöyle söylim resmi ben çekmedim facecen mobilden indirdipim için o kadar küçük ve oynama var mı yok mu bilmiyorum sen onu nerden buldun??

----------Eklendi @ 18:50:24 ---------- Yazıldı @ 18:46:43 ----------

Yazıya yeni dikkat ettim Askeriye miydi ya orası Allah Yardımcısı Olsun Askerlerimizin yaz gelsede tüm Türkiye bi ısınsak
bi tek askeriye donmuyor bizde orada yaşıyoruz ve kar o kadar çok yağdıki yollar tünel gibi oldu
 

Mert

Üye

Bi haber sitesinde vardı ama tam hatırlamıyorum
 
aboww Allah yardımcıları olsun askerlerımızın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...