Bundan nefret ediyorum!!!!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bundan nefret ediyorum!!!!!!!!
Gözlük yerine lens takan biriyim. Bu lens'i nerden buldunuz rengi çok güzel diyolar. Bende onlara her sefer gözümün mavi olduğunu ve lensin şeffaf olduğunu sölüom. En az 150 kere yaşandı bıktım.

- - - Eklendi - - -

lenssiz hali
 

Sende donunuzu nerden aldınız rengi çok güzel de defolsunlar
 
Tepkiler: HacKLess
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...