buketcik Üye kol@j' Alıntı: nice rütbelere... hayırlısıyla... Genişletmek için tıkla ... teşekkürederim mustafa abi. bu arada 4 mayısta bitecekaklımda unutmadım yani.
kol@j' Alıntı: nice rütbelere... hayırlısıyla... Genişletmek için tıkla ... teşekkürederim mustafa abi. bu arada 4 mayısta bitecekaklımda unutmadım yani.
kol@j Üye buketcik' Alıntı: teşekkürederim mustafa abi. bu arada 4 mayısta bitecekaklımda unutmadım yani. Genişletmek için tıkla ... saygı duyarım ... zaten zaman geçiyor beklerim. ama güzel bir merak işkencesi oldu... teşekkürler.
buketcik' Alıntı: teşekkürederim mustafa abi. bu arada 4 mayısta bitecekaklımda unutmadım yani. Genişletmek için tıkla ... saygı duyarım ... zaten zaman geçiyor beklerim. ama güzel bir merak işkencesi oldu... teşekkürler.