Bugünkü Msn'deki kişisel iletiniz ne???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
Te şimdi öldürcem seni yazıyo
 

haltie

Üye
Hızlı bir ileti paylaşın
 

minoo

Üye
ben şu an ne yazdığını söyleyemeyeceğim siyasi içerikli olduğu için
 

huri$

Üye
hayatimin erkek i biricik oglum iyi ki dogdun seni seviyom uleyn
die yazuyo
 

minoo

Üye
Umut diye birsey olmazdi seni sevmeseydim,yüregime saglık ne iyi ettim!♥
 

huri$

Üye
seni en çok ben seviyorum
yazili
 

haltie

Üye
windows 7 ben yemem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...