bugün nokia 3310 buldum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Paranoya

Üye
Totoşmusunuz nesiniz alla alla : D: ayol mayol

3510i yi araba bayırda kaymasın diye falan tekere koyun çok iş görür
 

Mert

Üye

Satmasaydın emektarı böyle yapardın
 

mafia78

Üye
bn köyden getirdim istanbulda bulamadım
 
ee boşuna dememişler sen ondan daha kıymetlisin kim nokia 3310 nu alabilirdi kiii ee yen telefon cıkınca budur
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Temmuz ayında bulmuş, konu başlığı bugün diye bugün bulmuş olmuyor değil mi hortlatan arkadaşım ?

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...