bugün nokia 3310 buldum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jeki01

Üye
guzel telefondu ama 3310.
ilk ciktigi zamanlar.
 
komik olan ne var yahu
12megapiksel
Aziz™;2465137' Alıntı:
hayırlı olsun nice telefonlara..
teşekkür ederim aziz abi
değiştirdim 3510i aldım ona iyi bakıcam
3510i aldım nadir abi renkli ekran 3310 gibi takoz ve ağır degil
guzel telefondu ama 3310.
ilk ciktigi zamanlar.
artık müzede sergiliyorlar
3510i buda resmi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
2side nerdeyse aynı bi renkli ekran farkı var okadar
3 telefonmu oldu şimdi
 
benim telefonların hpsi sosyetik valla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...