Bugün ki iftarlıklar benden

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
teşekkür ederiz tatlılar için nam nam nam
 

mervecan

Üye
ben jelibon hastasıyım elmyra teşekkür ederizz cümleten afiyet olsunn tatlılarıda yiyince şeker komasına giricezz oruçluyumm ama çook canm çektii yaa nası akşam olcak şimdi
 

DiaBLoS

Admin
Ben bu akşam başka birşeyler istiyorum sayın arzucum
 
şu elma şekerini koymayın yaaa çok seviyorum 3 yıldan beri hiç yemedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...