Bugün günlerden yaprak dökümü..

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Bugün günlerden yaprak dökümü..
Bugün günlerden yaprak dökümü..


Hızlıca ilerliyordu zaman

Yapraklar dahi terk ediyordu canım ağaçları

Ağaçlar yetim kalıyordu

Yarınlara umutsuz uyanıyordu


Derin derin nefes alıyordu

Yalnız kalmıştı

Yavaş yavaş dökülüyordu

Yalnız uyanıyordu diğer güne ..


Bugün günlerden yaprak dökümü

Nazlı nazlı kar

Üşüyordu canım ağaç

Yaprakların terk edişinden bu yana üşüyordu

Belki kalsa o kadar üşümeyecekti.

Tutunacak bir dalı kalmıştı

Dal demişken

Yavaş yavaş dallarda bırakıyordu ağacı

Tam bir yalnızlık kaplıyordu gövdeyi

Ağaç yine yalnız kalıyordu ..


Bugün günlerden yaprak dökümü

Ağaçların altına oturuyorum

Ne yaprağı var ne de dalı

Yalnızlığına ağlıyordu hissediyordum

Ben gibi..


Ben yalnızım

O yalnız

Biz yalnızız !


BUGÜN GÜNLERDEN YAPRAK DÖKÜMÜ ..



30.11.2013 (cumartesi )
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy

Emrgncy

Üye
Yüreğine sağlık kardeşlik...

Yalnız dikkat et ağacın sözüne "Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük, Bir başka bahar için sadece yaprak döktük."

Bizlerde olsa olsa başka baharlara yaprak döküyoruz..
 
Tepkiler: FatoŞ ve OttomaN TigeR