Bugun benim dogum gunum :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bugun benim dogum gunum :)
eveet artık 16 ma girdim kaldi 2 sene ama suna uzuldum gecen sene arkadaslarımın hepsi bu saatlerde mesaj atmıstı simdi 3-4 kisi bile kutlamadı
 
Iyi ki doğdun kardeşim doğum günün kutlu mutlu olsun inşallah Üzülme koskoca maxi ailesi var burda
 




Hay masallaaaah profil 22 gösteriyo ama neyse dogum günün kutlu olsun her yeni senen sana sans getirsin.
18'i ben de çok beklemistim barlara publara rahat girmek ehliyet almak için vs. ama daha ehliyete bu yaz yazıldım
 
Tepkiler: Amaru Shady

DiaBLoS

Admin
Nice senelere kardeşim ...
 
Mevlam hayırlı uzun ömürler versin üstad
 

Emrgncy

Üye
Doğum günün kutlu Olsun!...
 
İyi ki doğdun Bunu kutlamak adına Tivorlu İsmail'i sahneye alkışlarla alıyoruz


 
Tepkiler: Dede

papakudioflu

Emekli Yönetici
sevdiklerinle nice mutlu yillara
 
    Konu Sahibi
hepinize çok teşekkürler tivorlu ismail de bir başka gider :')
 
E--5-5-7-5-----------
a-------------5-4------
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...