bugün benim doğum günüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bugün benim doğum günüm
evet canlarım kardeşlerim dostlarım ben tam bugün sabah 4:00 da doğmuşum.nice yıllara bana diyorum artık kendime
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve zibidi39

zibidi39

Üye
ıyıkı dogdun kardesım yanı neden dogdun kı
 

Praetor

Emekli Yönetici
Kutlu olsun o vakit
Nİce güzel yıllara...
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Nice mutlu yıllara sevdiklerinle beraber
 
    Konu Sahibi
ıyıkı dogdun kardesım yanı neden dogdun kı
teşekkürler dostum.bilmem RABBİM öyle emretmiş
Kutlu olsun o vakit
Nİce güzel yıllara...
teşekkür ederim ata sağol.
Nice Mutlu Yıllara kardeş
saolasın kardeşim eyv.
Nice mutlu yaşlara
çok teşekkürler dostum.
Nice mutlu yıllara sevdiklerinle beraber
teşekkürler dostum çok saol
 

Nadir

Emekli Yönetici
Erkanım nice mutlu yıllara.Allah hayırlı ömürler nasip etsin.
 
dogum günün kutlu olsun kardesım ..nice senelere
 

Aziz™

Üye
nice senelere doğum günün kutlu olsun..
 

huri$

Üye
sglikli uzun bir omur dilerim karde$im
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...