Bugun benim dogum günüm =)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
Bugun benim dogum günüm =)
Bi yas daha yaslandık ya
 
Tepkiler: jejep, xx_anqeL**, Frittvilt ve 4 diğerleri

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
sagol abicim =)
 

huri$

Üye
tugce dogum gunun kutlu olsun allah saglikli uzun guzel bir omuur nasiip etsin in$allah
her$eyi gonlunce ya$a canim benim
 

DiaBLoS

Admin
Board da gözükmüyor neden TuğçE..Bilsek konu açardık kusura bakma..

Doğum günün kutlu olsun Tuğçe..Nice yıllara...


Bu da pastan...

 

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
aa cok güzelmis tesekkür ederim 1.pastamıda enes almıstı
 
Doğum günün kutlu olsun minik Tuğçe..
Nice mutlu yıllar görmen dileğiyle..
Allah uzun ömürler versin..
 

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkürler ben büyüdüm diyorum abi ya sn hala minik diyosun
 

Catty

Emekli Yönetici
Nice yıllara , nice yaşlara , gününü son gün gibiymiş gibi yaşa , inan pişman olmayacaksın. Seni seviyoruz iyi doğdun
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Doğum gününu bir de buradan kutluyorum dün de yasin 16 yazıyordu
 

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
o bnm degil profilin sorunu

--------------- Ekleme ---------------

Herkese tesekkür ederim maxicepdeki bütün arkadslarımı cooooook seviyorum !... =)
 
doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce
 

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
yani tam olarak sayılmasada evt saol Enescm
 
Doğum günün kutlu olsun nice yıllara
 
Doğum günün kutlu olsun,nice yıllara diyorum
 

qirL1903

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkür ederm

--------------- Ekleme ---------------

Sagol Furkan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...